Recenze - Počkám na tebe

Orig. název: Wait for you
Série: Wait for you
Rok: 2013, v ČR
Nakladatelství: Baronet
Překlad: Renata Heitelová

Na něco se vyplatí si počkat…

Devatenáctiletá Avery Morganstenová nastupuje na malou univerzitu v Západní Virginii, tisíce kilometrů od domova. Domnívá se, že vzdálenost jí pomůže uniknout před tím, co se jí stalo na halloweenském večírku před pěti lety, kdy se její život navždy změnil. Nyní jen musí chodit včas na vyučování, nosit na levém zápěstí náramek, nepřitahovat k sobě zbytečnou pozornost a možná si najít pár přátel, protože to by byla příjemná změna. Rozhodně ale nepotřebovala a neměla v úmyslu přitáhnout pozornost jediného kluka, jenž by mohl otřást nejistou budoucností, kterou si pro sebe naplánovala.

Něco se vyplatí prožít…

Cameron Hamilton je metr devadesát vysoký sexy bůh s oslnivě modrýma očima, jemuž ženy padají k nohám. Má pozoruhodnou schopnost vyvolávat v Avery touhy, o nichž se domnívala, že jsou jí už navždy zapovězeny. Uvědomuje si, že se od něj musí držet dál, ale okouzlující a vtipný Cam s tím zatraceným dolíčkem na tváři se objevuje všude, kam se pohne. Zaplést se s ním je nebezpečné, ale když jiskřivé napětí, které je zachvátí pokaždé, jakmile se ocitnou spolu, už nelze dál přehlížet, probudí Cam v Avery něco, o čem neměla tušení, že v ní dřímá.

O něčem by se nikdy nemělo mlčet…

Když však Avery obdrží několik výhružných zpráv a telefonátů, nemá na vybranou a musí se postavit čelem minulosti, kterou toužila pohřbít. Někdo jí totiž odmítá dovolit, aby zapomněla na tu noc, kdy se všechno změnilo. Až zničující pravda vyjde najevo, vydrápe se z ní Avery tentokrát bez jizev? A bude tu Cameron pro ni, aby jí pomohl, nebo ho stáhne s sebou do propasti?

Za něco se vyplatí bojovat…(databazeknih.cz)

Avery je devatenáctiletá dívka, která studuje vysokou školu. Nepřeje si nic více, než být témeř neviditelnou a studovat v novém městě, kde bydlí sama ve svém bytě.

První školní den se doslova srazí přede dveřmi s velmi sympatickým a krásným klukem Cameronem. Jenže dívka, šokovaná z tohoto zážitku, se opozdí a namísto toho, aby přišla na první hodinu pozdě, aby na ni všichni hleděli, raději odchází.

Přichází až další den na hodinu astronomie a jejím studijním partnerem pro tyto hodiny se stává právě Cam. Oba dostávají první úkol - sledovat souhvězdí. Avery se tomu nejprve brání ale poté souhlasí. Cam ji neustále zve na rande, ale dívka ho stále odmítá. I tak se ale začíná vyvíjet jejich přátelství. Jenže Avery je poznamenaná temným tajemstvím, které ji trápí....

Avery - hezká, milá dívka, která se trápí pro minulost. Nepřeje si nic více, než zapomenout. Když se seznámí s Cameronem, začne se cítit líp ale některé věci pro ni nepřestávají být problémem
Cameron - mladý, milý sexy kluk, kterému se Avery od začátku zalíbí. Neustále jí nadbíhá
Jacob - gay a kamarád Avery, je vtipný a závidí jí přáteleství s Camem
Brittany - nejlepší kamarádka Avery, která jí ve všem stále pomáhá

OBÁLKY:
Titulka české knihy se mi moc líbí, protože je původní. Jen škoda, že u ostatních knih Baronet neponechal také původní. Krásná titulka byla vlastně to největší lákadlo na celou knihu, anotace zněla dobře ale ta obálka mě prostě dostala. Myslím, že k ní hardback sedí dokonale.

Na toto téma vyšla již mnoho knih, a i když Počkám na tebe ničím zvláště nevyniká, a je v ní spousta otřelých klišé, je pěkná.Čtenář ji může i na chvíli v klidu odložit ale přesto se k ní rád vrací. Avery byla hrdinka vtipná ale také někdy na zabití. Cam, byl hrdina, kterému se divíte, že někomu vydrží lézt až do zadku tak dlouho. Ale nakonec je tam spousta hezkých a milých momentů, které při čtení oddechovky prošpekované láskou je zapotřebí. Tajemný nádech, který kniha má, je o to zajímavější.

Upřímně bych si tuto knihu ještě někdy přečetla, sice tak za pár let, protože mám dobrou paměť ale rozhodně to nebylo nudné a mohu ji všem, kteří si přejí milou oddechovku, která vás pohladí po duši, vřele doporučit.

75%